zondag 29 mei 2016

Nog een kleinigheidje ...

Voordat ik dinsdagavond naar Santiago vlieg zal ik toch nog even mijn tas moeten pakken en dat is nooit echt eenvoudig.
Op diverse sites en FB pagina's zijn handige tips te vinden over het weglaten van spullen waarvan je denkt dat ze echt mee moeten.
Eigenlijk is het simpel.....bijna niets is onderweg niet te koop en alles wat je thuislaat hoef je niet mee te sjouwen.

Toen ik in 2012 in Hoek van Holland de deur uitstapte had ik het gevoel dat ik een half varken op mijn rug had hangen, maar bij aankomst in Santiago was het gevoelsmatig nog maar een biggetje.

Vandaag was het een dag van afscheid nemen en heb ik met mijn familie gezellig gebruncht in het huis waar mijn moeder verblijft.
Uiteraard was dat gezellig en na afloop emotioneel om afscheid van mijn moeder te moeten nemen.
Tenslotte is zij al op de ver gevorderde leeftijd van 87 en een mensje van alle dag.

Nu rest mij nog een laatste werkdag en het definitief inpakken van mijn "half varken".

6 opmerkingen:

  1. Geert, heel veel wandelplezier en geniet van je reis!!
    XXX je sister

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem18:30

    Een heel fijne wandeling. Tot over 3 maanden in HvH. Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Barbara20:31

    Dat halve varken ligt nu nog op mijn eettafel��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Geert, ik wens je heel veel moois en prachtigs in je wandeltocht, dat je maar weer hele mooie dingen mee mag maken die we dan weer met plezier kunnen lezen!!!
    Succes nog met dat varken op je rug dragen, moge het slechts een klein biggetje zijn tegen de tijd dat je met lopen begint.
    Zie al uit naar je verhalen!!!!! Groetjes van de Peppolwee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel wandelplezier. Ik ga je in ieder gevalvolgen ! Jetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Barbara18:26

    Lieve Geert fijn dat je goed bent aangekomen en in ieder geval een tube tandpasta hebt. Fijn je te volgen en wacht je verhalen af. Liefs Mejra

    BeantwoordenVerwijderen