woensdag 11 mei 2016

Geduld is een schone zaak.

Nog een kleine drie weken en mijn wandeling vanuit Santiago de Compostella naar Rome gaat eindelijk beginnen.
Het heeft uiteindelijk twee jaar geduurd om zo ver te komen en 31 Mei vlieg ik dus naar Santiago.

Dus uitstel is uiteindelijk geen afstel.

Enige tijd geleden kon ik een ticket boeken voor een directe vlucht naar Santiago en toevallig op de datum die ik gepland had, dus het heeft zo moeten zijn.
De meeste vluchten gaan via Barcelona of Madrid en zijn daardoor vaak drie maal zo duur en ook nog met lange wachttijden aldaar.
Mijn broer was zo attent om mij op deze vlucht te wijzen en ik ben hem hier uiteraard zeer erkentelijk voor.
Dit jaar (en eigenlijk ook het afgelopen jaar) stond het wandelen bij mij een beetje op een laag pitje.
De teller stond eind April op slechts 80 km en dat is natuurlijk niet al te veel, dus besloot ik om in April mee te doen met de "Kennedymars"  van Ridderkerk-Dordrecht-Ridderkerk van de Rotterdamse Wandel Vereniging.
Hiermee stond de teller ineens op 160 km en was ik redelijk afgeknoedeld bij de finish aangekomen in bezit van een oorkonde en drie blaren.
Bij de vorige edities van deze tocht mocht ik altijd in de achterhoede finishen met andere wandelaars die het moeilijk hadden en enige ondersteuning konden gebruiken maar deze keer waren de rollen duidelijk omgedraaid en moest ik over de streep getrokken worden. (Nogmaals bedankt Carla).

Dus .... Met de conditie is niks mis mee en ik ga gewoon in Spanje iedere dag trainen voor de volgende dag.


2 opmerkingen:

  1. Leuk voor je Geert, dat je er weer klaar voor bent!!!! Wens je enorm veel plezier en succes en uithoudingsvermogen en zie er naar uit je verslagen weer te lezen!!!! Zettum op Geert!!!

    BeantwoordenVerwijderen