dinsdag 31 mei 2016

Ridder te voet.....

Gisteren had ik mijn laatste werkdag en heb voorlopig afscheid genomen op en van mijn werk.
Vandaag de laatste dingetjes gedaan thuis, voer gehaald voor de vissen oor een maand of vier want die jongens lusten wel wat met z'n allen.
Nog even langs de Etos voor tandpasta en zo want stel dat het in Spanje uitverkocht is ......
Oftewel het was een chaotisch dagje met toch wel enige spanning.
En .....ik liep al een tijdje met de gedachte om mijn auto weg te doen omdat hij anders maar op straat staat weg te kwijnen.
Dus dat is vanmorgen nog even geregeld en ben ik ridder te voet.

Dag ik moet vliegen .

En nu ben ik gevlogen.....

Wij vlogen met 32 man in een Airbus 380 en ik kreeg het verzoek om de op de stoel bij de vleugel te gaan zitten ivm het neutraliteitsmoment van het vliegtuig .
En om te bestuderen hoe ik eventueel de deur moest openen en naar buiten gooien.
We zijn gelukkig heelhuids geland met volgens mij de meeste onderdelen nog aan boord.
Bij het taxiën op Schiphol hoorde ik een herrie uit het ruim komen , het leek wel of er iemand het toestel met een botte ijzerzaag wilde doorzagen.

Bij aankomst ingecheckt in hotel AirPort waar ik op de toch wel harde bankjes slecht geslapen heb, maar dat mag de pret niet drukken...

En nu op weg naar de kust nadat ik vanmorgen mijn eerste stempel gehaald heb bij het pelgrimsburo.....

1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer goed aangekomen bent en met je avontuur kunt beginnen.

    Ik zie er weer naar uit je te volgen! Veel plezier, Geertje!

    BeantwoordenVerwijderen