woensdag 1 juni 2016

Slecht nachie ......

Gisteren of eigenlijk vannacht was ik om half 1 op het vliegveld van Santiago geland en dat is natuurlijk een rare tijd.
Snap ook wel dat deze vlucht niet populair is en eigenlijk alleen gevlogen wordt om het vliegtuig terug te brengen naar Spanje en dat de piloot met zijn wentelteefjes ook wel weer  naar huis willen.


Nadat ik mijn rugzak van de band geplukt had stond ik even buiten een luchtje te scheppen en een beetje rook te maken sprak ik een Nederlandse pelgrim die ook even niet wist wat we nu moesten.
Te laat voor een hotel en te vroeg voor de bus, want wat moet je doen in Santiago midden in de nacht als je geen slaapplaats hebt?

Dus hebben we maar ingecheckt bij hotel Airport , alleen slaapt het voor geen meter op die harde banken.
Vanmorgen met de bus naar het centrum van Santiago gegaan en langs de kathedraal naar het pelgrims buro voor een stempel.
Ik had een beetje het gevoel dat ik op de  via Gladiola liep op vrijdag terwijl ik de andere drie dagen niet had meegelopen ....niks aan zo.

Naar het schijnt zit ik op de Camino Inglesia en ben aangeland in Siqueiro in een herberg voor mij alleen.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je die 3 dagen al gelopen en heb je nu een extraatje....richting Rome! Er zijn er niet veel die je dat nadoen! Weet je nog: de nachtstrandwandeling van Hoek van Holland naar Scheveningen en toen gingen we ook nog maar ff terugwandelen! Dat zullen er ook niet veel gedaan hebben! Dus... wandel lekker door en geniet van wat je ziet om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Barbara14:27

    Dis een luxe, herberg voor jou alleen�� Heb je een beetje geslapen, want nu gaat het echte werk beginnen��

    BeantwoordenVerwijderen