zaterdag 4 juni 2016

Vamos a ya playa......

Nadat ik vanmorgen weer met de nodige problemen mijn navigatie had opgestart ging ik weer fluitend de eerste berg op.
Ik had me voorgenomen de camino te volgen en voor het grootste gedeelte lukte dat zelfs !!!!!
De eerste stop was nog in Betanzos, zo'n 200 meter van de albergue waar ik de nacht had doorgebracht. Wat trouwens een mooie en schone herberg was en ook nog niet zo heel druk.
Ik ben zelfs niet uit mijn slaap gehouden door snurkers of andere geluidruchtige activiteiten.

Alleen had ik nogal last van phpd , oftewel pijntje hier pijntje daar, met overal krampjes.
Dat gaat nog wel een keer over hoop ik als ik weer een tijdje langer onderweg ben.

Het voordeel van het volgen van de camino is dat de route vaker langs een bar komt zodat ik mijn cafeïnegebrek kan aanvullen en wat kan eten.
De weg ging vandaag van Betanzos via Minos naar Pontedeum.
Regelmatig had ik uitzicht op Ria de Betanzes, geen mooie signorita maar een zee arm met mooie stranden. Alleen was het niet zo zonnig en waren er weinig mensen op het strand.
Omdat ik het strand volgde in Minos raakte ik de camino weer kwijt en liep uiteindelijk langs een half bewoond en uitgestrekte soort van Vinex wijk.
Niet echt leuk maar het was waarschijnlijk de kortste weg volgens mijn navigatievriend.

Na een km of 8 ben ik aangekomen in een albergue in Pontedeume.

Foto's plaatsen lukt zoals gewoonlijk weer niet en die plaats ik maar weer op Facebook

1 opmerking:

  1. Anoniem21:52

    Hoop dat je phpd weer snel overgaat en je weer fluitend verder kan veel liefs van ons uit zonnig Leersum

    BeantwoordenVerwijderen