donderdag 9 juni 2016

Het zit niet altijd mee....

Gisteravond kwam ik na een pittig tochtje aan bij de albergue in Villa Luarca die helaas completo was, dus vol. 
Na even wat gedronken te hebben op een terrasje ben ik dus maar doorgelopen naar een camping iets verderop en om daar te staan was geen straf zo pal aan zee met uitzicht op de klif met het beroemde vuurtoren en begraafplaats Faro de Luarca ....

De eerste medebewoner op de camping was een Nederlandse die mij verleidde met een glaasje wijn en veel levensfilosofie zodat het nog lang onrustig bleef op de camping. 
 Na de koffie in a Carida die morgen heb ik afscheid genomen van Theo en Agnes , de krasse knarren  uit het mooie brabantsche land die ook met hun Camino bezig zijn. 
Het ging mij aan mijn hart en hoop dat alles goed gaat met hen ...

Vele km lang zag ik rechts van mij in de mist een flinke berg lonken en ik verwachte ook wel dat ik daar overheen zou moeten. 
En dat was ook zo  !!!
Maar pas toen de mist was opgetrokken en de zo'n flink scheen mocht ik aan de klim beginnen tot ongeveer 500 mtr. luarca is een plaats met haventje en ik moest dus ook de 500 mtr afdalen tot zeeniveau. 
Maar dat mag de pret niet drukken ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten