zondag 5 juni 2016

War off the world part 3

Vanmorgen vertrokken uit Pontedeume met een mooie zonsopgang en later het zonnetje in de rug.
Beetje lastig dat ik mijn"matje"in Rotterdam bij de kapper moest achterlaten want mijn nek begint nu wel gevoelig te worden.

 Onderweg naar Neda zag ik in de haven grote geel/zwarte machines staan die mij aan "The war off the worlds " deed denken.....
They building the machines en van iedere pelgrim die ik tegenkwam verwachtte ik dat het een mutant was.

In de albergue ontmoette ik John uit Engeland en Janneke uit Bergen op Zoom die allebei diverse camino's aan elkaar aan het knopen waren.
We waren vrij vroeg en zijn in de stad maar gezellig een biertje gaan drinken.

John gaat nadat hij deze week aankomt in Santiago de Camino de North route lopen dus wellicht dat ik hem nog eens tegenkom op het pad.

Vlak voordat ik bij de albergue was passeerde ik een kerk waar het hele plein met een bloemenpad en mozaïek was versierd maar zag even niet welke kant ik op moest zonder op het kerkhof terecht te komen en vroeg het aan een Spaanse man in een deftig pak die bijna met mij mee liep tot de albergue.

Heel aardig maar dat was nu ook niet nodig.

5 opmerkingen:

  1. Ik denk... dat je matje aan het eind van de rit er weer aanzit ;). Nu maar even je nek insmeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Babara07:42

    Of een katoenen sjaaltje kopen��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem09:33

    Of een hoed met een zakdoek aan de achterkant hi hi Je hebt toch wel veiligheidsspelden bij je? Groet Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bedoeld waarschijnlijk auberge, een herberg of een hostel?
    Zet een hoedje op tegen de zon, staat je best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jij wilt Ineke....als je er maar kan slapen..
      Refugié kan ook.....

      Verwijderen