dinsdag 7 juni 2016

Weer een nieuw begin ....

Na een week ben ik echt begonnen op de camino de north dus nu is het in z'n soort een makkie.
Moet gewoon de zee links houden en km maken.
Nog maar 660 tot het begin in Irun heb ik begrepen.

Gisteren was ik in de auberque in Ribadie twee Italianen tegengekomen uit Milaan en gezamenlijk zijn we in de stad wezen eten en nog een afzakkertje gehaald.
Dus dat was weer een leuk moment voor mij om mijn kennis van de Italiaanse taal te verdubbelen.
Vannacht lag ik in bovenste bed van een stapelbed met onder mij een Spaanse seƱor en zijn vriend een bed verderop.
Zij hadden de hele dag samengewandeld , gegeten en nu voerden zij een snurkduet op ... Als de een inademde ademde de ander uit en produceerde een geluid samen wat ver boven de 80 decibel uit kwam.

Toen ik om twee uur eindelijk in slaap gevallen was stond er iemand zich aan te kleden en zijn tas in te pakken met de gebruikelijke herrie en duurde het weer een tijd voordat ik sliep.

Gelukkig gingen er om half zes nog een paar het pand verlaten en kwam er van slapen niet echt meer veel..

De weg van Ribadeo naar Acebo was niet echt bijzonder en zonder zo'n en koffie eigenlijk een hel ....

Nouja ....
De ontmoeting met Theo en Agnes uit Brabant maakte weer een hoop goed, leuk om Nederlands te laten en gewoon elkaars humor te kunnen waarderen.

1 opmerking:

  1. Barbara22:03

    Ik hoop dat je vanacht beter slaapt Geert xxxx

    BeantwoordenVerwijderen