zaterdag 9 juli 2016

De meeste fut is er wel uit....

nu de temperatuur toch wel zomerse waarden aannemen krijg ik steeds minder zin om verder te gaan.
Gisteren was ik vertrokken uit de blokhut op de camping die daar staat voor de pelgrims en wandelde na mijn koffie met chocoladecroissant lang de kerk van Maubourguet waar de deur van open stond en ik hoorde iemand zingen.
Dus ging ik even kijken en zag een meisje in het gangpad staan dansen en zingen.

Toen ik voorzichtig in de kerkbanken had plaatsgenomen stopte ze al snel.
Het bleek een choreografe te zijn uit Canada die voor een bedrijf in bijenprodukten  een klus kwam doen.
We raakten aan de praat en koffie en ze vroeg of ik meewilde naar een feest in de buurt waar ze voor uitgenodigd was en ik dacht....waarom niet, dan blijf ik nog een nachtje in de blokhut.

Dus gisteravond een leuk dorpsfeest met hoempapa muziek bier wijn mosselen en frite meegemaakt en de afterparty met discogeweld.
Alleen moest ik vannacht nog wel even teruglopen in het donker maar heb niets gebroken.


Vandaag met de trein naar Toulouse en ga morgen vanaf hier weer op weg om vrienden te bezoeken.

1 opmerking:

  1. Succes met het volgende stuk. Ik zal je site weer even ter sorake brengen bij de N4 D.

    BeantwoordenVerwijderen