donderdag 17 mei 2012

De voorbereidingen!!!!

Het afgelopen jaar heb ik nog lekker doorgewandeld met in mijn achterhoofd de "tocht der tochten"oftewel de voettocht naar Santiago d.C.
Het hoogtepunt was wel de "Dodentocht"in Belgie en" De omloop van Goeree-Overflakkee" welke toch wel aan de lange kant waren en snel op elkaar volgden.
Hierna voelde mijn heupen niet zo soepel meer als ze zijn moesten en besloot ik maar een tijdje rust te nemen.

Ondertussen heb ik mijzelf helemaal ingelezen op het internet en raakte steeds meer enthousiaster om de uitdaging aan te gaan.Voorzichtig informeerde ik de mensen om mij heen over mijn plannen en kwam er achter dat iedereen wel iemand kende die "het"gedaan heeft of zou willen doen. 

Na een maand of vier mijn wandelschoenen niet meer aangeraakt te hebben ben ik in Januari weer voorzichtig begonnen wandeltochten te lopen , maar de heupjes bleven gevoelig.

Nu na vele bezoekjes aan de fysiotherapeut ,podoloog en pedicure zou het zo moeten kunnen zijn dat ik klaar ben voor mijn eventuele vertrek en dus............

                                                                     gaan we er maar voor.

Inmiddels zijn de bezoekjes aan de fysio , podologe en pedicure afgerond en ...........

             de fysiotherapeut en ik zijn er nu overeens dat ik eigenlijk een "zak met botten"ben en dat ik de komende tijd nog wel pijn in mijn heupen zal houden omdat ik drie maanden voornamelijk op een slaapmatje van 2cm dik de nacht door ga brengen en er geen vet op mijn heupen zit ,

             de podologe mijn inlegzooltjes van mijn wandelschoenen dermate verhoogd heeft dat ik nu moet bukken als ik door de deuropening wil ,

              en de pedicure niet nog  meer likdoorns wilde verwijderen , omdat er anders alleen nog maar bloederige stompjes in mijn schoenen steken.

Maar gelukkig hebben ze alle drie  mondeling toegezegd dat ik hun tijdens mijn wandeling altijd voor een telefonisch consult mag benaderen.


Dus .........bedank ik hen alle drie voor hun hulp en gaat het nu zeker lukken.

3 opmerkingen:

  1. Nicolet22:34

    Rustig aan, dan kom je er wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Essie from duh Peppolwee14:43

    Jeueeemug! Sterkte met die stompies en doornen van likmevessie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je trouwens wat een pedicure zonder klant is???

      Een voetzoeker!

      Verwijderen