maandag 17 september 2012

Afscheid .........en weerzien

Het thuiskomen was heel bijzonder zaterdag.Na donderdag uit Madrid vertrokken te zijn waren Barbara en ik in Rotterdam gebleven en vrijdag bij onze kleindochter ,dochter en schoonzoon op bezoek geweest.
Kleindochter Luka was in de afgelopen drie en halve maand flink gegroeid en moest even aan Opa wennen en Opa weer aan Luka.

Zaterdag met tram en trein richting Hoek van Holland gegaan en in Maassluis ben ik uit de trein gestapt en naar huis gaan lopen.
Gelukkig had ik tijd zat en kon ik onderweg de dingen doen die ik normaal tijdens het wandelen doe.Zoals genieten van het uitzicht en boterhammetje eten.

En ik moest natuurlijk nog even afscheid nemen van............. ,nou ja u raad het al....

Al lopend zag ik allerlei beelden uit mijn reis als een flits voorbij komen.Het was net een diavoorstelling.

Een lekker taartje gaat er natuurlijk altijd wel in
Toen ik om drie uur de straat in liep zag ik al snel familie vrienden en buren staan die mij op mijn laatste schreden enthousiast toeschreeuwden,c.q. zongen.
Dit was nog eens leuk thuiskomen en het ontroerde mij om iedereen weer te mogen zien.
Jochem en Barbara hadden met behulp van de buurtjes een leuk welkomstfeestje geregeld.

Dus bij deze wil ik iedereen bedanken hiervoor en ook alle belangstellende die mij gesteund hebben op deze reis .

Wat rest is even de foto's uitzoeken en op dit blog plaatsen.
Dus het kan zijn dat u erg veel mailtjes krijgt de komende tijd en dat is geen spam of virus,dat is van mij.

Ik heb er nog over gedacht om avondjes te gaan organiseren om de foto's te vertonen en bitterballen en kroketten te gaan verkopen .Maar dat laten we maar aan "Meneer Sonneberg " over.


Zoonlief was natuurlijk erg blij dat ik thuis kwam


En moeders was weer gerust .......

3 opmerkingen:

  1. Anoniem19:30

    geweldige prestatie Geert, ff rust zeker.
    groet Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem15:16

    Hello geert! I'm Andrea, your Italian friend! How are you? Have you finished your round infinite lands of Europe? I'm back in my homeland, Loreto, and I started to work as or more than before, but in my heart every meeting and even if I lost a few words will not lose the eyes of those walking, because those looks were also mine! ! Have you seen betty? I have not heard more after a brief greeting to Santiago went to Madrid and only has a page on facebook but there has never ... so say hello if you hear from me.
    If you want you can email me at sedandrea@alice.it
    A big hug and good luck with everything!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geert, ik heb je bij de KM Dordrecht (2013) beloofd je blog te gaan lezen... het kostte me wat moeite om het te vinden omdat ik niet méér van je wist dan dat je Geert heet, je achternaam wist ik niet, je w4w forum naam ook niet en tot mijn spijt heb ik je na de finish van mijn debuut KM niet eens even kunnen knuffelen en bedanken voor je support, zowel je begeleidende arm als ook je geestelijke steun tijdens die laatste 6km's van mijn eerste KM ooit die dus binnen 18 uur volbracht moest zijn.

    Lang leve Google dan... zoekterm was Geert Compostella en daar kwam je blog naar boven :D

    Het heeft enkele weken geduurd maar enkele avonden werden bijna nachten toen ik aan het lezen begonnen was... wat een heerlijke schrijver ben je ! Ik heb er van genoten en maak een nog diepere buiging voor je dan die ik op de brug van Dort voor de vrijwilligers maakte !

    Ik ben blij je te hebben leren kennen en hoop je bij bijv. een volgende KM weer eens te treffen, dan kan ik alsnog die bedank knuffel geven

    Hartelijk dank voor dit blog... het was een genot dit te mogen lezen

    Groetjes,

    Mar

    BeantwoordenVerwijderen