vrijdag 14 juni 2013

Op naar het hoge noorden.........

Zo naar een jaartje betrekkelijke rust ga ik morgen richting Pieterburen om zaterdag bij het krieken van de dag(of iets later)te beginnen met het lopen van het Pieterpad. Dit loopt dus van Pieterburen in Groningen naar de st.Pietersberg bij Maastricht.

Dus rugzak vol en met goede moed op naar Groningen . Tenslotte gaat er niets boven Groningen alleen ligt Pieterburen er nog .

En ook zoals op mijn reis naar Santiago probeer ik een verslag bij te houden over de dingen die ik meemaak, dus niet een beschrijving van de route want die kan je gewoon uit het boekje halen.
Wat ik vorig jaar geleerd heb (nadat ik al weer thuis was )is dat mijn emailadres niet bovenaan mijn blog staat en dat ik nu ook begrijp dat het voor mensen moeilijk is om mij te mailen. Daarom ben ik veel mensen die ik onderweg mijn web blogadres gegeven had kwijtgeraakt. Helaas......zijn ze het spoor bijster geraakt op de digitale snelweg.

 Dus taratata hier is tie dan Geertzet@gmail.com

Het afgelopen jaar heb ik nog wel wat gewandeld , zelfs vlak na mijn terugkeer uit Spanje de 80km van de (afsluit)Dijk gelopen onder barre omstandigheden en nog steeds 12kg minder om mee te sjouwen. Inmiddels heeft mijn lieve vriendin Barbara weer iets om vast te houden en ben ik weer op mijn oude gewicht van 75 kg. Gelukkig maar want ik had nog maar weinig energie over........

Verder nog wat kleine plaatselijke tochtjes om een beetje in conditie te blijven en nog maar een kennedymarsje Dordrecht-Ridderkerk-Dordrecht, waar ik de volle 18 uur benut heb.......... Dus met de conditie is het prima gesteld Morgen nog even werken.....en hup naar het noorden.

2 opmerkingen:

  1. Geert, leuk dat je je reisverslag weer bijhoudt voor ons!
    Ik ga er zeker weer van genieten!
    Succes van je zus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geert, blij voor je dat je weer bent gaan tippelen, tja, eens een tippelaar altijd een tippelaar blijkbaar, en leuk dat we me weer mogen volgen zonder zelf te hoeven tippelen.

    Goede reis en ik zie uit naar je reisverhalen.
    (Heb er inmiddels al een paar gelezen maar deze keer komt alles rechtstreeks in de mail en wist ik even niet meer hoe ik op deze blogpagina moest komen.

    Groetjes, Buuv Esther van de Peppolwee

    BeantwoordenVerwijderen