zondag 30 juni 2013

Ik moet ernstig op de rem trappen.....

Vanaf hier hoef ik nog maar ......60 km, en ik heb donderdag een afspraak in Maastricht met een hele lieve mooie blondine.

Dus moet ik het anker uitgooien, anders ben ik te vroeg en ga ik weer kattekwaad uithalen.
Vanmorgen bij het verlaten van de camping kwamen er drie wandelaars voorbij , die ik toevallig in Venlo gezien had.
Ik wilde eigenlijk naar rechts en begon te twijfelen en keek in mijn boekje. En inderdaad liepen zij de verkeerde kant op, dus ik wilde hen roepen maar er schoot een kikker in mijn keel .
En voor dat kreng er weer uit was waren zij alweer te ver om mij te horen.
Ik ben hen nu drie keer onderweg tegengekomen , en heb nog geen goede dag gehoord. Dus ik ben er niet rouwig om.
 Vanaf de camping bij "De Witte Steen " was het nog 10 km tot Swalmen .
Grotendeels over zandpaden door het bos in de grensstreek. Rechts waren weilanden en akkers op het Nederlandse stuk en bos op het Duitse.
Gelukkig was er nog een voormalige grensovergang met een horecagelegenheid. Bakkie......met perenvlaai deze keer.

Er stond hier een mooie wegwijzer met Pieterburen ....413 km.


 Die heb ik dus mooi legge.....

 Swalmen was ik weer snel doorgelopen en ik ging op weg naar Montfort, iets verder was nog een camping.
Denk niet dat het echt verstandig is om "wild" te kamperen in deze vakantietijd bovendien er zijn genoeg campings.
 Alleen liggen ze vaak niet op de plek waar ik ze zou willen hebben.

Nu was mijn plan om vandaag een soort van verwendag in te lassen en uit eten te gaan, dus had ik geen boodschappen gedaan.
Ik kwam in Odilienberg en zag een terras vol mensen en dacht daar wel even lekker te kunnen eten. Jammer dus , ik kon alleen een bierviltje krijgen om op te kauwen en ben dus doorgelopen naar Montfort.
Weer een terras met druk brallende Limburgers, maar alleen soep en tosties te eten. Nou dat is beter dan niets natuurlijk.
Mevrouw had ook een Bed & Breakfast en wilde dat ik bleef slapen.
 Ik vond het geen goed plan omdat er een camping vlakbij was, volgens de kaart.
Maar toch wees ze mij de camping op nog geen twee km verderop de route.

En nu sta ik op camping De Reigerhof......errug  groot......

Dus mijn tent staat ,
Lekker Trappistje voor mijn neus,
en ......bord met vlees van de barbecue voor me op tafel waar je een week van kan eten.

Dus ik overleef ook deze dag wel weer......

1 opmerking:

  1. Nog 'n paar nachten in je tentje en dan weer in een gewoon bed liggen, dat zal wel lekker wezen ;)
    je zus ;)

    BeantwoordenVerwijderen