vrijdag 14 juni 2013

Het is weer als vanouds........

Vanmiddag Op Weg Gegaan Naar Pieterburen, Haastwerk Natuurlijk Want Ik Heb Het uitstellen waarschijnlijk Uitgevonden.

Ik Weet Niet Wat Er Loos Is Maar Alles Begint Met Een Hoofdletter, Heel Apart Maar Niet De Bedoeling.

Dus Ik Kom Van Mijn Werk En Begin Door Het Huis Te Rennen Om Nog Even Mijn Rugzak Vol Te Stoppen , Nog Even Snel Een Rekening Betaald En op Een Drafje Samen Met Jochem Naar De Trein.
In Rotterdam Stond Barbara Met Mejra En Luka Al Op Te Wachten Om Mij Uit Te Zwaaien.
Bij Het Inchecken Met De Ovchip Kaart Gaf De Paal Al Aan Dat Het Saldo Te Laag Was Dus Moest Ik In De Haast Ook Nog Zwartrijden, maar In Rotterdam Toch Maar Even De Kaart Opgewaardeerd.
Alles Ging GOed onderweg geen vertraging of overstap gemist, tot het laatste stukje van Groningen naar Pieterburen.
Volgens de anwb routeplanner moest ik om 19.22 de trein naar Roodeschool nemen en zou om 20.08 in Pieterburen aankomen. Nog twee minuten lopen naar de camping  
Dus piece of cake???
Niet voor Geert dus want om 20.08 stond ik op station Roodeschool centrum wat dus 30 km van pieterburen ligt +/_
Even navraag gedaan bij een cafetaria waar de bazin voor mij ging zoeken op internet en zei dat de volgende trein terug naar winsum om 21.28 ging en dan nog met de bus .......
Aankomst 23.45 in pieterburen.Dank u wel ANWB


Dus sta ik op een leuke boerencamping  ; Lentemaheerd in Uithuizerveen en ga ik morgen maar weer op weg naar Pieterburen.

Leerpuntje van de dag.......

Niet alles uitstellen tot het laatste moment en vooral de ANWB niet volgen

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier en succes Geert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Geert, ik volg je nu dus ook, niet 'n jaar later achteraf maar gewoon per dag dat je schrijft... veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga je nu wel volgen hoor Geert! Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi leerpuntje.... niet alles uitstellen, ik denk dat je niet de enige bent die dat doet :) :) ;)
    je zus

    BeantwoordenVerwijderen