vrijdag 22 juni 2012

Brilletje gevraagd





Probeer op mijn telefoon te bloggen en ben nu voor de derde keer bezig.afin op weg naar Reims ben ik aan de dood omtsnapt. Maar gelukkig was de kermisklant ongedeerd,alleen stond hij s'avond niet op de kermis denk ik.  Dus ben ik maar doorgelopen en zag op een gegeven moment de kathedraal van Reims ineens aan de horizon verschijnen. Ik moest nog door een voorstadje over het spoor en het centrum inlopen. Dat schoot wel op dacht ik.Alleen was er een brug weggebroken en kon ik daar niet verder.Naar links was geen optie want dan kwam ik op de snelweg terecht en naar rechts was de brug 3 km verder.


Bedankt Juan !!!

De Kathedraal komt steeds dichterbij
of kom ik steeds dichterbij de Kathedraal?
Toen ik op de kaart keek in een bushokje kwam er een fietser aan waaraan ik vroeg hoever het lopen was naar de brug.Het bleek een Spanjaard te zijn die 20 km van Santiago d.C.geboren was. Hij vond het zo leuk dat ik onderweg was naar zijn geboortestreek dat hij mij al fietsend naar de kathedraal loodste. Onderweg hadden we een leuk gesprek in het spengels en nederrijks.Dus voor een normaal mens niet te volgen.Al met
al moest ik toch wel 5 km omlopen en dat was wel even balen.
                                                                                                                                                                                                            

3 opmerkingen:

  1. Barbara10:30

    Hoi Geert, valt niet mee he te tikken op je telefoon hihi Je had toch een brilletje bij je? Nou de foutjes vallen nog wel mee hoor. Nog 234 km naar Issy l'eveque. Dus ff doorwandelen he. Schoenen worden maandag opgestuurd.kus en liefs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geert,
    ondertussen al weer 3 weken aan het lopen en je bent al een eind opgeschoten!
    En je maakt heel wat mee!
    Het weer zit hier ook niet echt mee, af en toe zonnig maar nu weer een dag regen.
    Heb je mooie foto's gemaakt van de Kathedraal in Reims? Moeders heeft je kaart ontvangen en was er erg blij mee!

    Succes met je volgende tippel en we lezen je verslag graag....

    liefs van je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieneke16:01

    Hoi Die Geert, Van de week is in nederland een kermisatractie gestolen misschien was het die bij jou? Het kan raar lopen, hi hi Maar gelukkig ben je niet onderweg naar de kermis. Al 3 weken onderweg en al bijna je andere schoenen. Reims is prachtig ik hoop dat je er ook lekker geslapen hebt. Groetjes Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen