donderdag 21 juni 2012

Geredt door kleine Geert



Kerk van Grand Champ











Bedankt Jos en Christelle
van Ferme Quatre Mains
Grandchamp
Maandag liep ik vanuit Bazancourt richting Reims nadat ik door Jos en zijn vriendin daar afgezet was.Op een gegeven ogenblik nadat ik in een klein dorpje gepauzeerd en gegeten had op het muurtje bij de kerk liep ik het dorpje uit en moest even kleine Geert uitlaten.Op een gegeven moment passeerden twee auto's met aanhangwagen met een kermisattractie erop.He' dacht ik de twee kermisklanten en deed mijn gulp dicht.Op dat zelfde moment hoorde ik rechts van mij een hoop herrie en zag de achterste auto mijn richting op komen met de gekantelde aanhangwagen erachteraan.

Voor het zelfde geld had ik daar gelopen en was ik nu niet aan het typen hier.

Dus zo zie je maar ....ook als is het vaak een zeikerd .......hij heeft toch wel mijn leven gered.

De berm werd speciaal voor deze bermtoerist nog even gemaaid
en ik kon zo richting Reims lopen!
Dank je kleine Geert

6 opmerkingen:

  1. Anoniem14:27

    Nou nou die kleine Geert toch,dat ie ooit je leven zou redden! Hoorde van Bar dat je veel in regenpak loopt,dat is wel jammer he? We hopen dat het beter wordt. Veel succes op je route en een dikke knuf van ons. Gr.Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo he, daar heb je heel veel geluk gehad, op weg naar een glaasje bubbels ipv een biertje is Reims tenslotte bekend voor, en ik kan je uit ervaring vertellen dat de bubbels daar goed smaken :-).

    Gtjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem15:51

    Ik hoorde van Cootje dat je aan de wandel bent en dat je stukkies schrijft over je avonturen....Super!
    Heel veel succes gewenst en ik ga je volgen.

    Groeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pffffft wat een verhaal, kiek maar uut en loop maar weer rustig door!!

    liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Barbara22:22

    Lieve Geert, en kleine Geert natuurlijk, na je verhaal. Ik ben blij met jullie alletwee. Wat een verhaal weer. Jochem en ik waren er een beetje ontdaan van. Maar het is gelukkig goed afgelopen. Vandaag bij Mejra en Luka geweest. Het meisje groeit als kool en is 1,5 kg aangekomen. Met Mejra gaat het ook steeds beter gelukkig. Wat het weer betreft bof je niet nee, maar met je ontmoetingen, avonturen en wandelingen wel. Blijf zo doorgaan. Liefs en dikke kus Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi geert,
    Weer genoten van je verslagen.
    Zowel die over mevr. de bruin als kleine geert zijn prachtig beschreven.
    Helaas voor je als ik op buienradar kijk is het weer niet al te best. Het regenpak heb je in ieder geval niet voor niets mee genomen.
    Succes verder

    BeantwoordenVerwijderen