donderdag 12 juli 2012

Het eindigde toch in een leuke dag

Maandag nadat ik 16 km extra gelopen had en gelukkig mijn portemonnee had teruggevonden ben ik nadat ik de toeristenmevrouw nog even tot na sluitingstijd had beziggehouden effe buiten op een steen gaan zitten denken hoe ik verder zou gaan die dag.
Ik was moe en had het wel even gehad en.......had nog geen flauw idee waar ik de nacht zou doorbrengen.
Dus besloot ik maar door te lopen en de stad te verlaten en hoopte op een leuk weitje waar ik mijn tent kon opzetten.Ik liep langs een Routier en ging even wat drinken en zag dat ik daar ook kon douchen.Altijd lekker na zo n zweterige dag.Daarna liep ik verder richting Commentry ,wat eigenlijk mijn doel van de dag was geweest.Vlak voordat ik Montmaraut verliet zag ik een terras bij een cafe /cafetaria en ben maar een biertje gaan drinken op de goede afloop.Ik vroeg aan Daniel , de eigenaar ,of hij een camping wist in de buurt en hij riep naar zijn vrouw die boven was.Zij kwam als de vrouwelijke uitvoering van John Cleese in haar badjas naar beneden en had kennelijk wel de beschikking van een oplossend vermogen.Zij stelde voor aan Daniel dat hij mij even de parkeerplek voor campers zou wijzen omdat daar een uitstekende plek voor mijn tent zou zijn.
Dus daar stond ik dan , midden in de stad op een bedje van klaver in een mooi afgeschermd parkje.
Alleen jammer dat een groepje jongelui het parkje midden in de nacht ook ontdekte en besloten om daar te gaan slapen nadat zij lang en luidruchtig besproken hadden dat ze een goede dag gehad hadden en trots waren dat ze 80 km gefietst hadden.

Maar ja een kleinigheidje hou je altijd.

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles weer is goedgekomen na die shitdag grtjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem20:57

    Geert,
    Wat maak jij veel mee, maar voordeel is weer dat je nieuwe schoenen met die extra km's weer zijn ingelopen.
    Je bent helemaal op jezelf aangewezen, maar redt je er steed uit, super.
    En verder blijft er veel tijd over om na te denken.......
    Lieve groet Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. houd moed - houd vol. Ellen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem08:49

    Ha die geert, ben ff laks geweest dus heb vanochtend je latste 3 berichten geleze. Ik vind heT super hoe jij het doet. Toch weer 16 km omgelopen en gelukkig je portemonnee weer teruggevonden. Die mvr de bruin toch. HahA keep on going en kijk uit naar je volgende verhaal. Dikke kus rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem13:00

    Hoi Geert, Tussen het klussen door loeren we af en toe naar jouw avonturen (soms lees ik er 5 achter elkaar). Geweldig wat jij aan het doen bent. Groetjes en veel wandelplezier gewenst. Van Geffelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem23:00

    Ha die Geert. Wat een avonturen beleef jij! Hartstikke leuk, hoe je dit alles beschrijft! Ik lig regelmatig in een deuk. Wist u dat... er reuze handige reismapjes en -portemonnees zijn die om je nek of middel gedragen worden, zodat je minder kwetsbaar bent voor diefstal en/of verlies bij het uitlaten van mevr. de Bruin!!!
    Maar zonder dollen: wat ben je al ver, ondanks het feit dat je niet de kortste weg hebt genomen.
    Petje af, hoor!!! Die kleine Luka wordt steeds leuker; ze lacht sinds een paar weken!
    Je zal verrast zijn als je terug komt!
    Nou man, veel succes en vooral genieten van deze unieke tocht!
    Groet, Gerty en Frank

    BeantwoordenVerwijderen