zondag 22 juli 2012

Vroeg op.........

Dat was de bedoeling vanmorgen, maar uiteindelijk vertrok ik pas om 8 uur uit Flavignac .Vandaar uit was het nog 2 km naar Cars waar ik nu zit en gisteren zou eindigen.
Maar volgens de routebeschrijving was er niets te vinden in Cars en  in Flavignac een camping.
Gisterenochtend vertrokken uit Aixe Sur Vienne , maar niet voordat ik koffie gedronken had met de buurman uit Deventer.De dag ervoor zag ik een Nederlandse auto rijden met een mooie oldtimer caravan erachter.En toen ik later op de avond bij mijn tentje kwam stond hij tegenover mij en kon ik het niet laten om even een praatje te maken. Maar helaas zijn ze niet van plan om er afscheid van te nemen.
S ochtends was het erg mistig en dat kwam niet van de drank van de avond tevoren ,maar deze trok alweer snel weg en het was een mooie zonnige dag en een mooi stuk om te wandelen.
Het is een beetje jammer dat ik waarschijnlijk de Franse tekst van mijn routebeschrijving niet goed interpreteer en daarom soms niet helemaal begrijp waar ik het beste kan stoppen voor de nacht ivm camping en winkels.De schrijver van dit boekje is niet helemaal goed op de hoogte geweest of heeft het met de franse slag geschreven.

Maarja , we komen er toch wel.
Vandaag doe ik mijn best om La Coquille te bereiken , dus vanaf hier nog een km of 27, dat moet te doen zijn.
Mooi weer ,weinig muggen en (nog) lekker rustig op de weg.
Nog èèn bakkie en dan ga ik weer .

Gisteravond kwam ik helemaal in balans............
Vorige week lag ik in mijn tentje in Aubusson en hoorde het vuurwerk , keek buiten en zag niets .....
Gisteravond keek ik over het meertje waar ik vlakbij mijn tent opgezet had en zag in de verte boven Limoge
vuurwerk en hoorde niets.

Dus ben ik nu weer in balans......

Larissa en Sabine gefeliciteerd met jullie vierdaagse , fijn dat jullie het gehaald hebben..

3 opmerkingen:

  1. Hoi Geert, dank je wel voor de felicitaties. Het was af en toe best zwaar maar het is me toch gelukt.
    Ben ook eindelijk weer eens bij gelezen met je verslagen. Hadden op de camping heel slecht internet zodoende. Sta wel perplex dat je nog zoveel kracht hebt dat zowel Sabine als ik op je schouders mee kunnen reizen.
    Heel veel succes verder en ik blijf je volgen.
    Groetjes larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geert,

    oui, oui, le français demeure une langue difficile, si vous n'avez pas appris dès l'enfance, oftewel; Frans blijft een moeilijke taal, als je het niet van jongs af aan hebt geleerd;)
    Ik baal zelf ook altijd als ik bijv. de verkeersborden niet begrijp;)
    Fijn dat je weer in balans bent, kun je weer vol frisse moed verder wandelen en hopelijk gaat het met je enkel ook weer wat beter?
    liefs van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieneke17:22

    Hoi Geert, 7 weken onderweg! Ik denk steeds zal eens kijken waar die nu is maar dat vergeet ik dan ook weer snel. Excusé moi. Eindelijk is het hier nu mooi weer en ik hoop dat het bij jou ook een lekker weertje is. Groetjes uit HvH Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen