dinsdag 21 augustus 2012

Lekker de grote stad uit.........

Na een dagje doorgebracht te hebben in Burgos ,waar ik eigenlijk weer veel te vroeg aankwam was ik blij dat ik de stad weer kon verlaten.Ben al die drukte niet meer gewend en zit liever in een leuk dorpje.
Het kost je klauwen vol met geld en eigenlijk is het gewoon vervelend.
Had de kathedraal al snel gezien en na even rondgelopen te hebben had ik het al weer gehad.
In de herberg waar ik zat ontmoette ik een duitse jongen die pas begonnen was met zijn camino en die onder de bultjes zat van de bedwantsen.Het zal je maar overkomen.Dus naar de drogist en alles goed wassen........
Ben inmiddels al meer slachtoffers tegengekomen.

Was gisteren tijdens de wandeling verrast toen na het beklimmen van een bergje opeens een leuk spaans dorpje verscheen en ik besloot daar te blijven.Hontanas is een leuk plaatsje maar het was eigenlijk weer veel te vroeg en te warm , wat alles wel minder leuk maakt.Je hebt toch minder fut om er van te genieten.Onderweg had ik kennisgemaakt met Betty uit Belgie en heb op een terrasje even verder kennisgemaakt.Zij vertelde dat ze al drie jaar voorbereiding had en voor het goede doel loopt.

En nu moet ik rennen omdat de deur van de herberg gaat sluiten.........Doei

Oke dus , Betty is een leuke spontane meid van mijn leeftijd en is dus via een stichting geld aan het inzamelen voor Latijns-Amerikaanse landen waar de Multinationals de grond ontginnen hun winst pakken en de arme becvolking met verontreinigde grond achterlaat

Volgt meer............


2 opmerkingen:

  1. Hoi geert,
    Nou je bent er al bijna zeg, dus je hoeft helemaal niet nachts te lopen (ik ben trouwens abso niet nachtblind maar dat terzijde). Kan me goed voorstellen dat het nu heel anders loopt met zoveel medewandelaars om je heen. De rust en het stil genieten was dan toch meer aan het begin van de tocht. Ik blijf wel genieten van je verhalen en ben zeer benieuwd naar de foto serie die je gewoon weg wel online moet zetten ;-)Succes nog voor de laatste etappes en mocht je je gaan vervelen kan je alvast eens gaan verzinnen waar je hier na weer eens kan gaan tippelen. En ja dat mag ook gewoon een tochtje in rotterdam of omgeving zijn zodat je ons alle verhalen kan vertellen.
    Groetjes Larissa
    Groetjes larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieneke12:55

    Hoi Geert, Nog 500 km en dan ben je er. klinkt snel maar toch wordt je doorzettings vermogen op de proef gesteld. Maar zet hem op en brand maar een mooie kaars voor mijn vader in Santiago. Onze Larissa kan je niet komen halen met je auto tenzij je er nog 2 maanden over doet, dan weer wel als het "rijbewijs" binnen is, groet Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen