vrijdag 10 augustus 2012

Nieuw record........

Na gisteren mijn hoogtepunt gehad te hebben in de Pyreneeën met Blandine (1430 mtr) hadden we vandaag op de eerste dag in Spanje een nieuw record.Code oranje was afgekondigd en het was plaatselijk 40 graden in de schaduw.Dus er was niet veel af te koelen.Hoorde zelfs dat verderop in Spanje code rood was afgekondigd en daar was het 46 graden.
Gelukkig gaat de temperatuur vanaf nu weer naar beneden.En hadden we veel stukken door het bos .
Er was gelukkig een stuk minder te klimmen en te dalen dan gister ,maar het was een leuke route en ik ben geëindigd in Zubiri .Vanaf hier is het morgen nog zo'n 20 km naar Pamplona.
Hoop dat ik morgen daar een schoenmaker kan vinden die mijn hakjes even kan vernieuwen.
Had er even over gedacht om nieuwe schoenen te kopen , maar drie paar is toch overdreven op zo'n trip.We doen het er maar mee zullen we maar zeggen.
Vanaf morgen moet ik weer op zoek naar een nieuwe adoptie dochter, Blandine gaat weer terug naar Parijs .Maar denk dat het wel goed komt met mijn Compostella familie ,het is hier zo druk dat je bijna niet alleen kan lopen.

En..........mijn cashflow is weer in orde, bedankt.
Gisteren heb ik tijdens de kerkdienst mijn portemonnee geleegd boven de collecteschaal.
Het was een speciale pelgrimsmis met 5 heren, die ons de zegen na hebben gegeven.

Ik zit nu ergens op een computer bij een Auberge waar ik niet slaap en wilde vragen of ik kon internetten,
Maar heb helaas niemand gezien ,dus zit ik hier een beetje illegaal te tikken.
Moet kunnen

1 opmerking:

  1. Hoi geert, jammer dat je je niuewe dochter al zo vlug weer op eigen benen wil gaan staan maar dat geeft wel weer de ruimte om anderen te ontmoeten. Wat is er trouwens mis met 3 paar schoenen te gebruiken, je moest eens wat vaker met vrouwen over schoenen praten dan weet je gelijk dat schoenen net zoiets als geld is, je kan der niet genoeg van hebben.
    veel plezier weer verder.
    groetjes larissa

    BeantwoordenVerwijderen