dinsdag 14 augustus 2012

Een prettige stap.....

Dat is wat Erica uit Zuidafrika mij vanmorgen toewenste.
Nou en dat is aardig gelukt , van Estella naar Torres del Rio.
Ik was door al het geluid op de kamer al vroeg wakker en stond om 6 uur al klaar om te gaan.
Gisteravond was het weer als gewoonlijk een gezellige boel met Piet uit Duiven op zijn gitaartje en nog iemand op de blokfluit en alle mensen die meezongen.
Maar na drie avonden op rij weet ik het repertoire wel uit mijn hoofd.Alleen jammer dat ze zolang en luidruchtig doorgaan,het is meestal de bedoeling dat om 10 uur het licht uit gaat.

Het begon bewolkt vandaag en lekker koel tot een uurtje of twaalf maar toen won de koperen ploert het toch van de samenhangende waterdamp.
Al vrij vroeg na vertrek kwam ik langs een wijnhuis waar naast een waterkraan ook een  met wijn is en waar je gratis uit kan tappen.
Om half zeven is dat toch echt te vroeg voor mij en ben ik maar doorgelopen.
Gelukkig kwam er al snel een barrretje met koffie en ontbijt.Al voor twaalf uur was ik in Los Arcos waar een feest op uitbarsten stond en morgen het jaarlijks stierenpestenfeest begint.
Niet alleen in Pamplona zijn ze dus zo gek,het is gewoon een nationale ziekte.Dus ben ik nog maar 7 km doorgelopen naar Torres Del Rio waar het lekker rustig ids en voorlopig verlost ben van Piet met zijn samenzang.

Ook al mis ik sommige van mijn adoptiedochters nu wel.
Maar ga gewoon op zoek naar nieuwe..........

1 opmerking:

  1. Je hebt weer een lekker eindje gewandeld vandaag, steeds weer een eindje dichter bij je einddoel!
    Ik kan nu op de kaart zien hoever je nog van Santiago vandaan bent. Ongeveer een rechte lijn, maar die gaat wel over heuvels en bergen (denk ik)
    Succes weer met je volgende tippel!!
    liefs van je zus

    BeantwoordenVerwijderen