maandag 13 augustus 2012

Another day at the office

Daar lijkt het natuurlijk niet echt op,maar er is toch wel een soort van routine.
Maar.......het verveeld me nog helemaal niet.
Gisteravond gezellig met mijn nieuwe adoptiedochters uit eten geweest en kwam weer laat zat bij mijn slaapplek.De dochters zaten net even buiten het dorp en waren gelokt door het zwembad dat bij de herberg is.Dus nadat ik lekker gedoucht had en mijn wasje buiten te drogen hing ben ik hen gaan opzoeken.
Toen ik een met een been  binnen het omheinde gedeelte van het zwembad stapte werd ik bijna neergeknald en werd mij in vloeiend spaans duidelijk gemaakt dat ik als niet inwoner van de herberg niet binnnen mocht.
Ik heb toen in helder Westlands verteld wat ik daar van vond.
De dochters kwamen toen maar naar het terras en hebben gezellig met hun adoptie-pappa een biertje gedronken en later in het dorp gegeten. Gezellie dus.

Toen ik eindelijk bovenin het stapelbed mijn botten ter ruste gelegd had kwamen de laatste twee medeslapers in de kamer.Een Spaans koppel!
Vanmorgen vroeg op ,half zes denk ik en half zeven vertrokken . Al snel verbaasde het mij dat er nog bomen overeind stonden.
Die ene Spanjaard uit mijn kamer maakte zo´n geluid dat ik dacht dat hij alle bomen wel had doorgezaagd, maar zijn vrouw was dat gewend en sliep gewoon door.

Vandaag ging het van Puenta La Reina naar Estella en er was er gevarieerd landschap te aanschouwen en een heel schattig dorpje wat er uitzag als een kerstdorpje ,maar dan zonder sneeuw.Das duidelijk he.

Onderweg nog een intake gesprek gehouden met Kira uit Ierland over haar eventuele adoptie.
We zijn nog in onderhandeling en moeten het een en ander nog uitwerken.U hoort er nog van t.z.t.

Morgen weer een zware dag , dan komen we langs een fontijntje met wijn en moet ik Emiel misschien wegslepen naar de Jellinek kliniek.
We zien het wel.

Met mijn knieen komt het wel goed hoor , daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken .
Heb geen trouwplannen en in de kerk blijf ik wel staan of zitten.

garoeten

1 opmerking:

  1. Nog even en je hebt een heel elftal aan adoptie dochters;)
    Hoe laat is het 's morgens licht? En is de temperatuur nog een beetje uit te houden?
    Hier is het momenteel ook lekker weer!
    Fijn dat je je beste westlands nog even kon oefenen!
    Tippelse weer lekker verder
    liefs van je zus

    BeantwoordenVerwijderen